Hankø Marina har et moderne vinteropplag og servicefasiliteter. Vi har spesialisert oss på de produktene vi selger med et tilpasset serviceprogram.
For at båten skal være problemfri år etter år, er det viktig/avgjørende å velge riktig vinteropplag-/servicested å ha båten om vinteren.
Vi opplever dessverre ofte at kunder som har kjøpt båten hos en autorisert BRIG/Northstar-forhandler, men har hatt servicen/opplaget et annet sted, opplever driftsstans/problemer. Hvis du opplever dette, kontakt alltid de som har tatt servicen/opplaget i vinter. Det er de som har utført denne viktige jobben og ansvaret for dette, ikke der du har kjøpt båten din dessverre.
Vi anbefaler at du aldri utfører servicen selv. Det viser seg alltid at feilen ligger i at servicen/opplaget ikke har god nok kunnskap om absolutt alt de ønsker å drive med.
På grunn av for stor etterspørsel må vi fra høsten 2023 endre vårt opplagstilbud.
Vi er nå et eksklusivt opplag- og servicesenter for kunder som kjøper ny Hankø Edition-båt av oss. Vi tilbyr en komplett servicepakke som inkluderer alt fra opplag, motorservice, vask og shining.
Serviceavdelingen er også tilgjengelig mandag-onsdag 07:00-14:00 i hele juli for våre opplagskunder og de som har kjøpt ny båt av året.
VI TILBY OPPLAG/SERVICEPAKKEN TIL VÅRE KUNDER SOM:
- KJØPER NY HANKØ EDITION-BÅT HOS OSS
- HAR HATT OPPLAG HVER SESONG FRA FØRSTE SESONG
- HAR KOMPLETT LAGRING/SERVICEPAKKE HVERT ÅR
Venteliste/Ved kapasitet prioriterer vi deretter:
- BRIG maks 5 år gammel med Mercury
- At du velger KOMPLETT LAGRING/SERVICEPAKKEN hos oss